Donatas Zinkus,
IND V. PAŽ. Nr. 1271374
tel: +370 606 72077
email: sales@uzbekas.lt
Darbo laikas
24/7 online
9:00-18:00 atsiimti Vilniui suderinus laiką ir vietą
+370 606 72077
6. Apmokėjimo tvarka ir terminai
6.1. Klientas atsiskaito už savo užsakytas prekes naudodamasis savo banku internete (Swedbank, SEB, DNB, Danskebankas, Nordea...) arba sumokėdamas grynais pinigais bet kuriame banko skyriuje.
6.2. Užsakymo pateikimo pradžia laikoma ne išankstinės sąskaitos išrašymo data, bet data kai Pirkėjas bankiniu pavedimu apmoka už prekes ir į Pardavėjo sąskaitą „įplaukia“ pinigai.
7. Prekių grąžinimas
7.1. Klientui suteikiama galimybė pakeisti jam perduotus daiktus kitais analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais arba jam nepatinkančias prekes grąžinti.
7.2. Tokią teisę Klientas gali įgyvendinti per 14 dienų nuo prekių perdavimo jam momento. Ši Kliento teisė siejama su tuo, jog Klientas yra nepatenkintas atitinkamos prekės matmenimis, forma, spalva, modeliu ar atitinkamų prekių komplektiškumu.
7.3. Prekių pakeitimas ir grąžinimas galimi tik tada, kai keičiamos ar grąžinamos prekės atitinka tokius reikalavimus:
a) nebuvo naudojamos;
b) nebuvo sugadintos;
c) išsaugotos prekių vartojamosios savybės;
d) neprarado prekinės išvaizdos.
Pakuotės pakitimai, būtini prekei apžiūrėti, nelaikomi esminiu sugadinimu ar prekinės išvaizdos praradimu. Visais atvejais prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje, ji turi būti švari ir išlyginta, galite prekę grąžinti registruota siunta arba atvežti patys.
7.4. Daiktų keitimo ir grąžinimo taisyklės (Valstybės Žinios, 2001.07.07, Nr.: 58, Publ. Nr.: 2105) nustato prekes, kurių atžvilgiu Klientas neturi teisės reikšti reikalavimų jas grąžinti ar pakeisti teisės.
7.5. Daiktų keitimas arba grąžinimas atliekamas Klientui parašius laišką su pretenzija, kurioje turi būti nurodoma, užsakymo numeris, kas grąžinama ar keičiama bei nurodoma grąžinimo arba keitimo priežastis.
7.6. Tais atvejais, kai prekės keičiamos ir tokio keitimo metu susidaro kainų skirtumas, Klientas privalo sumokėti tokį kainų skirtumą. Kainų skirtumas yra sumokamas pavedimu į nurodytą banko sąskaitą arba grynais pinigais.
7.7. Tais atvejais, kai Parduotuvė neturi pakeitimui tinkamų daiktų, Klientui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
7.8. Klientas grąžinamas prekes Pardavėjui pristato savo sąskaita.
7.9. Prekės gali būti keičiamos arba grąžinamos tik tuo atveju, jeigu jos atitinka šios Taisyklių dalies 7.3 p. Numatytus reikalavimus. Sumokėta suma grąžinama ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinimo pasirašymo. Sumos, sumokėtos už prekių pristatymą, Klientui negrąžinamos.
7.10. Akcijų bei išpardavimų metu prekių grąžinimui yra taikomos specialios sąlygos, kurių yra privaloma laikytis.
7.11. Keičiamos ir grąžinamos visos E-parduotuvėje esamos prekės, išskyrus prekės, gaminamas pagal individualų užsakymą.
8. Prekių pristatymas
8.1. Apsipirkimo eigoje turėsite galimybę pasirinkti pristatymo būdą ir sužinosite prekės pristatymo kainą Lietuvoje.
8.2. Pirkdami prekes mūsų E-parduotuvėje, didžiąją daugumą prekių gausite per 1-3 darbo dienas. Užsakomas prekes iš gamintojo pristatysime per 5 - 30 darbo dienų. Orientacinis prekių pristatymo terminas nurodytas šalia kiekvienos prekės. Jei tokios prekės šiuo metu neturime, apie pristatymo terminą Pirkėjas bus informuotas papildomai, jo nurodytais kontaktais.
8.3. Prekės pristatomos į Klientui artimiausią miesto (rajono) siuntų tarnybos terminalą. Prekės siuntėjas arba pardavėjo partneris -Siuntų tarnyba, informuoja Klientą apie prekių pristatymą el. paštu, arba užsakyme nurodytu telefonu siunčiant SMS žinutę.
8.4. Gavėjas iš gavimo terminalo privalo atsiimti siuntą per ne ilgesnį nei septyniasdešimt dviejų valandų terminą, skaičiuojant nuo pristatymo momento.
8.5. Jeigu siunta gavimo terminale neatsiimama per ne ilgesnį nei septyniasdešimt dviejų valandų terminą, ji iš terminalo paimama ir saugoma pas Vežėją 15 (penkiolika) kalendorinių dienų. Apie tai Klientas informuojamas SMS žinute ir/arba e-paštu. Klientas dėl tokios siuntos atsiėmimo arba grąžinimo privalo kreiptis į Operatorių. Per nurodytą saugojimo laiką neatsiimtos tokios siuntos nustatyta tvarka perduodamos valstybės nuosavybėn.
8.6. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
8.7. Kai dėl Kliento kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių kurjeris neturi galimybių pristatyti prekes, jis papildomai derina Klientui tinkamą naują pristatymo laiką. Kitu atveju, Klientui tris kartus nepriėmus prekių, prekės grąžinamos Pardavėjui, o Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių nepristatymo laiku. Be to, Pardavėjas visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
8.8. Klientas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją telefonu +370 60672077 arba elektroniniu paštu: sales@uzbekas.lt jeigu siunta pažeista.
8.9. Visais atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes Klientui, siuntos pakuotė yra išoriškai pažeista, Klientas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Klientas privalo įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Klientas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.
8.12. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių komplektas arba pateiktos prekės nėra tinkamo dydžio, spalvos ar kitų matmenų, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai telefonu +370 60672077 arba elektroniniu paštu: sales@uzbekas.lt
Tikri uzbekiški rankų darbo kazanai, indai iš UZBEKISTANO
Donatas Zinkus,
IND V. PAŽ. Nr. 1271374
tel: +370 606 72077
email: sales@uzbekas.lt
Darbo laikas
24/7 online
9:00-18:00 atsiimti Vilniui suderinus laiką ir vietą
+370 606 72077